Frågor & Svar

Frågor & Svar

Säsong 2024/25



Måste jag förboka utrustning?

Ja - då har vi din utrustningn klar när du kommer till Malmabacken! Skulle det vara slut på utrustning ber vi dig kontakta oss via info@malmabacken eller 070-781 21 56.


Hur ändrar jag min bokning av utrustning?

Om du vill avboka delar av din utrustning måste hela bokningen avbokas för att sedan igen boka utrustningen du önskar hyra!


Måste jag köpa liftkort på Malmabacken.se inför mitt besök?

Genom att köpa liftkort på vår webbplats hjälper du oss att minska kön i vårt café.

Ditt liftkort/kvitto är bekräftelsen på din bokning/köp. Var beredd att visa din bokning på uppmaning av liftvakt eller annan personal.


Hur återbetalas jag om jag avbokat utrustning eller liftkort?

Kontakta supporten på vår bokningssystem outby.se/010-641 02 12 /support@outby.se


Finns det ett kösystem för skidskolan?
Nej tyvärr - ev återbudsplatser finns på https://malmabacken.se/



Hur får jag tillbaka pengar om jag bokat utrustning och skidskola och fått förhinder?
Skicka ett sms till 070-781 21 56 eller mejl till info@malmabacken.se och uppge bokningsnummer. Återbetalningen sker på samma sätt som du betalat.


Finns det cafeteria?

Ja - köp kan göras inne i serveringen samt i väggluckan vid liftenBetalning sker med kort eller swish. Vi är kontantfria.


Var finns toaletter?

Toaletter finns tillgängliga i cafeterians entré. 


Finns det skåp att hyra för min utrustning efter skiddagens slut?

Vi har skåp i skidboden att hyra för 300:-/säsong (inkl 100:- i depositionsavgift)


Vill du hyra Malmabacken för ett familj- eller företagsevent?

Kontakta Malmabacken via info@malmabacken.se eller 070-781 21 56!



//Styrelsen Mask